Kärlekstest och min osminkade fejja

Jag hade otroligt tråkigt på tåget hem idag. Mottagningen suger, så att prata i telefon/se på nån serie på tv4play/sitta på fb funkar inte. Kasst.
Istället har jag roat mig åt lite test + att jag lyssnat på Hanna&Amandas pod-avsnitt. Hittade ett "kärlekstest", haha. Man skrev bara in mitt och Alex namn och så berättar testet precis hur vårt liv kommer att se ut... ;) Synd att jag redan har valt ut ringarna jag vill ha, haha, får visst vänta med de idéerna ett tag då! ;)

I Herrljunga blev det väntan i över 40 minuter. Galet tråkigt. Jag är pank och kunde inte ta en fika. Jag håller fortfarande på att sluta röka, så det kunde jag inte heller roa mig med. Det blev två toalettbesök istället och jag tyckte synd om alla som sett mig idag. Jag ser seriöst ut som ett vrak! Finns ju ingen anledning till att sminka sig samma dag som jag ska åka från hjärtat mitt, tårarna rinner ju bara då ändå. Haha!

Nä, nu ska vi fortsätta filmen här, det är ju Beck på tvn! Woop woop!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0