Längtar till jul

Tidigare ikväll började jag nynna på jullåtar och nu har jag gjort en spotify-lista med typ 40 julsånger som jag ska spela konstant i december. Ser framför mig hur jag står i pojkarnas (och mitt då!) och lagar julmat och bakar julgodis. Jag har firat tre jular i Uddevalla och första året gick jag in stenhårt för det med julgran, julmiddagar och allt men sedan har det minskat år efter år. Jag har såklart haft egen julskinka och sånt varje år, och julpynt och tomtar i massor, men det är ganska onödigt för mig som bott ensam.

Årets december (jag firar jul hela månaden) kommer firas i Jönköping och jag kommer inte vara ensam! Woop woop! Bäst för pojkarna att de uppskattar julsånger (bäst är ju såklart Carolas Jul i Betlehem-album, den går på repeat redan ikväll) och julpynt och snöspray på fönstren för jag tänker mysa sönder hela lägenheten! Weeeii!


Jag och Sara förra året på Sexets julphest!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Om du ligger hemma och är sjuk rekommenderar jag "Ung & bortskämd" på SVTplay. Inga hårt arbetande människor det inte.

2012-09-23 @ 13:09:44

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0