Lördagsmys

Tjolahopp!

Vi har verkligen inte gjort någonting idag, haha. Jag somnade om imorse och sedan när jag vaknade blev det en sväng till affären. Jag lagade mat och Alex fick städa och diska. Lite tvärtom mot vad det brukar va så det var spännande. ;) Jag var visst lite mer bakis än vad jag trodde jag skulle bli, har inte ens orkat sminka mig idag. Tur att Alex älskar mig ändå... Eller, han är ännu fulare än jag, i sitt fula hår, så han får helt enkelt stå ut med att jag är ful idag! ;)

Nu har vi sett på en av världshistoriens sämsta filmer; Kommissarie Späck. Shiiiieeeet, va dålig den va! Jag halvsov halva filmen, Alex har däckat nu och de andra två mupparna som är här sitter bara vid datan. Nä, nu ska jag rycka upp min kille och få med honom på promenad och lite smågodis-köp.
Puss puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0