Lycka är att få vara nära dig

Igår var en fantastisk dag, jag var här vid elva och sedan låg vi i sängen ända fram till fyra/fem och bara prata, prata, prata och pussades, pussades, pussades. Sedan blev det storstädning av lägenheten och sedan myskväll med middag och film.
Jag är så kär.
Jag är sådär äckligt kär så jag vet inte vart jag ska göra av mig. Kan inte hålla inne mina känslor och vill inte dölja dem. Helst av allt skulle jag bara vilja sitta och prata med honom hela dagarna, koppla bort allt annat och bara få lyssna och sluka allt han säger. Prata om det som tynger mig och när vi utrett alla våra problem så älskar vi. Som bara kära kan, lalalalala. ;)

Nä, jag får ta och skärpa mig nu. Vi är tokkära, allt är perfekt och jag är lycklig. Herregud, tänk att den dagen skulle komma hörni. ;)

Äh, underbart är kort. Imorgon åker jag hem igen, blä. Men wtf, just nu njuter jag bara av nuet, nu ska jag krama min älskade sovande finaste.
(Gud, jag måste va så jobbig att läsa just nu, sorry för det!)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0