MUMS!!!

Shit pommes!! Jag kom precis hem från jobbet och var så hungrig så jag höll på att avlida! Letade igenom skafferiet efter typ nudlar eller nått, men det var tomt. Alternativet havregrynsgröt fanns. Utan mjölk. Utan sylt. Nej tack.
Letade igenom kyl. Tomt. Två paket bacon bara som gick ut för tre veckor sedan.
Kollade i frysen och hittade en limpa bröd. Bröd alltså, utan pålägg. Inte ens smör. Neej tack!
Och sedan hittade jag drygt sju bitar fläskfilé. Woop woop! Men gott att äta bara kött... Haha! Så nej, jag hittade även en kinawook-grönsaker-påse som jag köpte i samband med att jag flyttade in här (tre år sedan). Den fick funka. Och S-E-R-I-Ö-S-T, kan ha varit det godaste jag ätit eveeeeah! Jag gjorde tillochmed en matlåda som jag ska äta på tåget imorgonbitti. Hoppas det är lika gott kallt som det var varmt, men det var alltså gudomligt gott. Ska lätt köpas hem igen. Nästa månad då. ;)
Nu ska jag sova, om 7,5 timma går tåget! Huuuuurra!!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0