När vinden blåser åt fel håll

Idag har verkligen inte varit min dag. Känns som om allt är kaotiskt och jobbigt och jag känner bara för att gråta nästan.
Hade en skitjobbig dag på jobbet och vet faktiskt inte hur mycket mer jag orkar. Inte för att jag vill sluta eller sådär, men jag känner ingen som helst utveckling med mig själv. Jag känner mig inte stark och inte heller fokuserad framåt.
Pratade med lite olika mäklare idag också, håller på att förhandla och försöker sätta mig in i marknaden. Det är svårt och jag vet inte vad jag kan vänta mig. Vågar man sälja utan mäklare till någon man inte känner? Ska man betala en mäklare runt 20 000 för att de ska hjälpa en sälja? Så mycket tankar som bara snurrar runt.
Jag vill mest bara bli av med lägenheten, börja mitt nya liv i min nya stad med min fina kille. Men det är så mycket motvind just nu.

Fick dessutom nej från en företag där jag verkligen, verkligen ville jobba på också. Hade sökt en tjänst som jag ville ha och där jag kände mig både tillräckligt duktig för att klara av + att jag tror att den hade tillfredsställt mig och utvecklat mig.

Idag är verkligen inte min dag. Vill mest av allt slänga mig ut och bara lösa mina problem, men samtidigt vet jag att det är så svårt och jag måste ta mig själv i kragen och dra mig tillbaka för att inte bara kasta mig ut och gå ur hela situationen som en förlorare.
Måste diskutera allt med pappa och få hjälp och verkligen lyssna. Lära mig. Men det är så svårt när man verkligen bara längtar bort.

Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0