Natti natt!

Hej vänner!
Jag ligger i Saras säng med två av mina favoritpojkar. Vi är fullt hus i Saras lilla etta inatt och jag fick faktiskt plats i sängen. Fick knö mig ner mellan pojkarna som ni får se på bilden nedan.

Vi har haft det så galet bra ikväll! Sittningen gick kanon, kändes så himla bra att riktigt knäcka på en sittning för en gångs skull. Sen är det ju alltid tusen saker som kan förbättras, men det kändes bra iallafall. :)
Tyvärr blev det hemgång direkt efter sittningen för min och Alexs del. Han hostar ut sina lungor så festa känns inte som ett alternativ då. Vi har sovit sedan elva eller nått och blev väckta när resten av folket kom hem och nu ligger dom alla och snarkar på kapp! Ska försöka somna om nu, men hade för tusan behövt öronproppar! ;)

Vi hörs imorgon!
Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0