Onsdag!

Hej...
Jag är verkligen tokseg och har legat i sängen hela morgonen. Är så galet trött verkligen! Trots tröttheten vaknade jag redan halv nio och har försökt somna om sedan dess, men det har inte gått.

Har börjat planera för flytten ordentligt nu. Imorgon är målet att jag ska bestämma mig exakt hur jag vill göra med lägenheten. Hyra ut i andra hand, vore det något trots allt? Marknaden är ju faktiskt inte på topp just nu...
Så imorgon ska jag diskutera för och nackdelar med försäljning/uthyrning. Jag är ledig imorgon förresten. Minns typ inte då jag senast hade en ledig dag och jag inte träffade min kille. Annars brukar ju all ledig tid gå åt till det. Men imorgon blir det fokus på allt som gör att jag såsmåningom kommer att kunna va nära min kille jämt istället! Woop woop!

Ska även fika med farmor och min "faster" (farbrors fru) imorgon. Kallar ni farbrors fru för faster? Och morbrors fru för moster? Jag tycker det blir fel, lite incest liksom. Haha!

Jaja, nu ska jag sticka till jobbet. Om tolv timmar är jag hemma igen. Herregud, jag är så trött!


Bästa smset fick jag av Janet häromdagen. Hon smsar och berättar att hon ska komma och överraska mig på jobbet snart...... Smart tjej! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0