Onsdag

Idag har varit en lång och väldigt trevlig dag. Jag började med att jobba och sedan drog jag iväg för att möta upp de andra arbetsledarna. Vi hade en trevlig poängjakt (typ) som jag och resten av mitt lag gjorde det bästa för att fuska på. Vi kom dock sist. Men jag tror lätt att vi hade roligast. ;)
Sedan blev det ett kort möte som sedan övergick i middag, drinkar och music quiz. Mycket trevligt och otroligt god mat. Tapas är verkligen något som jag måste börja äta oftare. Det och charkisar, det är ju så galet gott!

Kände mig mycket duktig när jag gick hem innan den riktiga festen började. Jag tackade för mig redan klockan nio och så promenerade jag hem för att ha ett långt "jag-längtar-efter-dig"-samtal med min kille....... Men så var han på väg ut på krogen och hade inte tid att prata så tji fick jag, haha! Jaja, jag är iallafall hemma tidigt och kommer vara utvilad imorgon. Imorgon blir det jobb, en sväng till Trollis och Sexets uttagning och sedan bär det av till älskade Jönköping och mina pojkar där. Längtar efter dem allihopa, fast mest efter Alex då. ;)
Nu natti, puss!

Bild på våra efterrätter och söta Becca! Så himla kul att träffa henne igen! Woop woop!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0