Slut

Nu är helgen slut. Det känns piss. Det blev ju bara en tvådagars-resa den här omgången. Lite kort i jämförelse med förra gången då det var över två veckor. Haha.
Det som håller mig från att bryta ihop är att han kommer upp till mig nästa helg. Och helgen efter det tänker jag nog åka ner till honom igen. Sen blir det ett uppehåll på jag vet inte hur länge, men ett tag iallafall.
Imorgon ska jag ha möte med en PT här i Jönköping, spännande. Ska bli fett najs att komma igång med träningen när jag flyttar hit, gick förbi och tittade på gymmet nu ikväll och det känns sjukt fräscht faktiskt. + väldigt centralt, så det är gött.

Nä, nu ska jag njuta av sista kvällen. Puss puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0