Torsdag!

Hej vänner!
Idag är en extremt produktiv dag. Jag gick upp klockan sju, efter fem timmars sömn för att åka till jobbet och ha möte. Klar vid tio. En snabbis på ungdomsmottagningen (ja, jag är fortfarande tillräckligt ung för att få gå dit!). Fika med farmor och min farbrors fru, otroligt härligt faktiskt! Vissa människor vill man bara umgås mer med och jag kände att jag hade kunnat sitta där hela dagen och prata med dem! Hemma vid tolv redan dock, så allt gick fort.
Har städat. Och börjat packa. Stod med musik och varvade skratt och gråt på ett närmast sjukligt sätt. Så blandade känslor med att flytta helt plötsligt. Mest för att lämna min älskade lägenhet då, något annat känner jag typ nada för. Förövrigt kan städning vara det tråkigaste jag vet. Det är tillochmed tråkigare än att inventera på jobbet, och det har toppat listan under flera år.

Nu har jag myst ner mig i sängen, har bytt lakan (det var på tiden), haft ute täcken och kuddar på vädring och så har jag tänt mitt Yankee Candle som doftar höst. Nu ska jag ligga här och gosa ett tag innan Sara kommer hit och förgyller min kväll. Mikael Persbrandt är tydligen i Uddevalla och spelar in film idag och imorgon så vi ska ut och leta rätt på honom, har jag bestämt. Blir lite våt i trosan bara jag tänker på honom... ;)
Sorry.
Puss


Nötblandning som jag fick av min farbrors fru. Fantastisk god och nyttigare än godis. Dock inte godare, tyvärr... ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0